Gå til innhold

Clan Kamper på BF2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spiller BF2 litt. Men en ting jeg lurer på, hvordan funker clan matchene på BF2?

Det var ett veldig generelt spørsmål. Lettere å svare hvis du kan spesifisere hva du lurer på? :hmm:

Det er iallefall 3 typer som er vanlig å spille:

12 vs. 12 på 32p. maps

8 vs. 8 på 16p. maps

5 vs. 5 på 16p. maps uten hardware, altså inf only.

Lenke til kommentar

Battlefield.no arrangerer av og til organiserte 64-spiller kamper kalt bigwar. Skal lete lenge etter noe som er mer intenst enn det.

Til admin:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Siden gamer.no ikke har noe lignende så tenkte jeg det var greit å si dette selv om jeg måtte linke til en annen side.
Lenke til kommentar
Battlefield.no arrangerer av og til organiserte 64-spiller kamper kalt bigwar. Skal lete lenge etter noe som er mer intenst enn det.

Siden gamer.no ikke har noe lignende så tenkte jeg det var greit å si dette selv om jeg måtte linke til en annen side.

6756098[/snapback]

ehm, hvorfor skulle man ikke ha lov til å si slikt?

Lenke til kommentar

6756098[/snapback]

Er ikke no i veien å linke til andre sider så lenge disse sidene ikke bryter mot gamer.no's regelverk (som sider som oppfordrer til piratkopiering, rasisme, diskriminering o.l.)

Og BigWar er temmelig artig ja. Public "clanspilling" med 32vs32 og teamspeak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...