KenBjork Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Er det denne som er på ukens tilbud på netshop?"Shoppet" meg nettopp en, så får vi se hva den kna når den kommer frem 6766771[/snapback] Jepp, wrt54gl ukenstilbud hos netshop er linuxversjon ja Endret 29. august 2006 av KenBjork Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Syntes å lest et sted at det ikke gikk an å bytte antenner på WRT54GL Ser at man kan kjøpe antenner som tilleggsutstyr, så da har jeg lest feil? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Syntes å lest et sted at det ikke gikk an å bytte antenner på WRT54GLSer at man kan kjøpe antenner som tilleggsutstyr, så da har jeg lest feil? 6766895[/snapback] Går fint det.. værtfall på mine 3 stk, kan kanskje noen som er blitt lurt av de plasthettene som sitter utenpå skruene/antennerota, satt litt hardt på min v3.1 Men hadde jo tatt av på de 2 andre så da var det bære bruke litt makt det Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hei! Litt OT, men kjører på jeg. Lurer på hvilken styrke det er "forsvarlig" å sette en WRT54GL på? Den står å durer på 75mW atm. Også litt on topic. Kjørte thibor, men gikk over til dd-wrt grunnet bedre gui og flere funksjoner. Stortrives med dd-wrt Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hei! Litt OT, men kjører på jeg. Lurer på hvilken styrke det er "forsvarlig" å sette en WRT54GL på? Den står å durer på 75mW atm. Også litt on topic. Kjørte thibor, men gikk over til dd-wrt grunnet bedre gui og flere funksjoner. Stortrives med dd-wrt 6780265[/snapback] Hei, har hørt/lest at det ikke er noe særlig å gå over 80mW xmit power.. pga at det blir mye støy i signalet. Har selv mine routere gåendepå 80mW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå