TeggY Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei. "Gameboy" til Aprilia.. Hvilke modeller funker dette til, og hvordan funker den? Hvor kan jeg kjøpe den, og hvor mye koster den? Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Du bruker bare en vanlig gameboy, går vel med Gameboy Color og nyere. Den kassetten får du vel kjøpt hos en aprilia forhandler går jeg ut ifra. Pris vet jeg ikke. Funker på alle aprilia scootere med innsprøytning Lenke til kommentar
Zyke Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Gameboy? Tør jeg spørre hva dere snakker om? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Gameboy? Tør jeg spørre hva dere snakker om? 6765894[/snapback] Nei det tørr du dessvere ikke. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 men det gjør jeg! hva snakker dere om ? Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Fortelle hva gameboy til aprilia er??? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 har gjort det med min (rs125), er litt tøft at man kangjøre det med en spille konsoll... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Man kan bruke en gameboy til å styre en elektronikkbokz som igjen omprogrammerer innsprøytningschipen. Jeg prøvde å få kjøpe, men det gikk ikke da den kun selges til Aprilia forhandlere. Får du kjøpt så skriv her av hvem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå