Jimmy Pop Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Sigg eller ikke... Gratulerer med dagen, den er din. Alle gamle alle unge har en dag som er sin. Gratulerer med dagen, den er din. Alle gamle alle unge har en dag som er sin. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 AND A HAPPY NEW YEAR! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har 1 års jubeleum om ei uke.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: EnD.R.E.Registrert:2001-12-26 hmm, hvordan hadde det seg at du regga deg andre juledag? Kjedelig familie? Fått noe nytt utstyr til jul du ikke fatta hvordan du skulle bruke eller.no? :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 Vell det er så sinsykt mange som har vært regget en kortere tidsperiode en meg ,men jeg har ikke like mange poster som dere :sad: Men med dette tempoet så tar det ikke lang tid.. Vil først og fremst inn på HOF.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-28 19:48, skrev Anders Leipsland:hmm, hvordan hadde det seg at du regga deg andre juledag? ->Kjedelig familie?<- Fått noe nytt utstyr til jul du ikke fatta hvordan du skulle bruke eller.no? :wink: Der sa du det ja. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Ja, den store dagen min har også vært :smile:. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Var ikke Mr.a bannet da? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jo... Ikke nå lenger. Tror Amund kom til fornuft Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Kaller du det fornuft og Unbanne en som har brutt reglene? Jeg kaller det en ting jeg: Gavmildhet. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg brøyt ikke regler, jeg sa bare at AP var en gjeng med sleipe ****. PS: håper ikke amunden leser dette Du trenger ikke poste at du har sendt advarsel til amund om det nei CFD . Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Stoler du virkelig ikke mere på meg en det? Nå ble jeg dypt skuffet.. Jeg som har vært så snilll på #Hw.no og kicket deg hver gang vi har hatt Ping-Fight. (Det var vell ikke noe fight ,men alikvell) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå