pizzafordi Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 utenom server, bedrift. tenker på den vanlige bruker som spiller cs for det meste. nå har jeg forstått at en må bruke stoppeklokke for å merke forskjell fra IDE til sata-1 sata-2 raptor disker 10 000rpm er heller ingenvits har jeg forstått. nå er 2 raid disker koblet sammen til 1 disk, vel det sånn jeg har forstått det. så 200gbx2 hd blir 200gb eller 400gb? Er det sløs av en HD på 200gb for noe en knapt merker uten stoppeklokke? alikevel rimeligere en enn raptor disk på 10 000 eller 15 000 rpm. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 en 10000rpm disk er litt vits for den ekstreme gamer. Levler lastes raskere. I enkelte spill, som f.eks. Battlefield 2 har det mye å si på om du får kjøretøy eller ikke på enkelte servere en 10000rpm disk starter også windows raskere... Med RAID blir det mye det samme. Den største fordelen med RAID, også for forbrukere er hvis du bruker raid 1 istedet for Raid 0... datatap er aldri gøy-. Lenke til kommentar
redstuff Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 2 fordeler mer raid. Sikkerhet og ytelse, søk på raid på google så finner du en oversikt over de vanlige raidtypene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå