Intoxikeyn Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Dette er hva jeg har kommet fram til: https://prisguiden.no/calc_waggon.php Er et godt oppsett? Alt annet som jeg trenger til en pc har jeg allerede. Er det penger å spare her? Kom gjerne med andre forslag etc, som gir bedre ytelse for mindre penger osv! I hovedsak skal pc'n min brukes til noe spilling, WOW for det meste, mye musikk, og mye film etc. Mvh, Christoffer Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 du må dele handlecognen med oss andre Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 du må dele handlecognen med oss andre 6750603[/snapback] ooops https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=32777 Funker den nå? Mvh, Christoffer Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 ja den fungerte... opsettet så bra ut. det Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Ingen som har noen forslag? Tar gjerne imot forslag til forbedringer og eller helt nye handlevogner Vil bare få mye for pengene! Samt det som jeg sa i første tråden, skal dra WOW knirkefritt, og noen andre spill. Ellers skal den brukes til mye musikk og filmer Håper på svar :!: Mvh, Christoffer Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 ja den fungerte... opsettet så bra ut. det 6752098[/snapback] Nice Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Har du behov for så dyrt hovedkort? Skal du overklokke? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Har du behov for så dyrt hovedkort? Skal du overklokke? Hilsen, efikkan. 6752247[/snapback] Kan ikke så mye om overklokking, så det tror jeg ikke blir aktuelt med det første, eller lettere sagt, nei, skal ikke overklokke :!: Har du noen andre forslag til hovedkort, og/eller oppsett? Mvh, Christoffer Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Ingen fler meninger om dette oppsettet? Ikke noe å spare penger på heller her? Håper fler kan komentere dette Mvh, Christoffer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Et nytt oppsett er ikke nødvendig. Forslag til hovedkort: Intel Desktop Board DP965LT 908 kr. (se om det har alt du trenger) Pengene du sparer kan du legge i bedre skjermkort, ekstra harddisk eller annet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Et nytt oppsett er ikke nødvendig. Forslag til hovedkort: Intel Desktop Board DP965LT 908 kr. (se om det har alt du trenger) Pengene du sparer kan du legge i bedre skjermkort, ekstra harddisk eller annet. Hilsen, efikkan. 6753696[/snapback] Tar jeg feil når jeg sier at det kortet ikke støtter SLI/CrossFire? Siden det ikke har 2 stykk *16 PCI express porter? Hadde kanskje tenkt til å kjøpe et skjermkort til og bruke SLI/CrossFire eller gir ikke det noen merkbar effekt? Ellers hadde nok det hovedkortet det jeg trengte Takk for svaret efikkan Mvh, Christoffer EDIT: Typo Endret 27. august 2006 av Intoxikeyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå