Argyros Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hallois Jeg lot laptopen stå en halvtimes tid uten ledningen i mens jeg var ute en tur, da jeg kom tilbake var skjermen svart og ingenting fungerte - ikke "hard off" ved å holde inn på-knappen engang.. (prøvde selvfølgelig å sette kontakten i igjen, men hjalp ikke..) Måtte ta ut batteriet og sette det inn igjen. Først ville ikke laptopen starte opp (bare blinket grønt på power-ikonet), men etter at ledningen hadde stått i en stund virket det som pc'n ville starte opp, men skjermen forblir svart og den jobber ikke stort.. Nå kan jeg derimot f.eks. ta ut cd-romen og bruke hard off, ingen av de delene fungerte mens den blinket på batteriet. Har også prøvd å koble den til ekstern skjerm ved oppstart, men det komme ikke noe signal der.. Laptopen har vært veldig treg en stund, men fant ikke ut hva det skyldtes, så lurer på om det kan være en eller annen komponent som til slutt har tatt kvelden helt.. Noen forslag til hva det kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå