corcky Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hei jeg har kjøpt meg nytt 3D kort. 3D prophet 4500 32MB. (300 kr på itbutikken) Midlertidig til NV30 kommer. Når jeg setter kortet i AGP slotten og trykker PC-en på skjer det ingen ting, ikke en lyd. Har MSI 845PE Max2-FIR hovedkort. Er kortet defekt eller er det jeg som er talentløs Lenke til kommentar
Ash Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Sjekk at du har klemt skjermkortet ordentlig ned i agp-sporet. Det er noen agp-spor som er krever litt vold for å få grafikkortet ordentlig i. Hvis det ikke hjelper så høres det vel ut som et dødt skjermkort. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Fant ut at hk bare støtter 1,5 v. Kyro kjører på 3,3v. :sad: Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 hehe, i såfall har nok kyro2'en din fløyet til den store skjermkort himmelen. Det kan hende BIOS er satt opp til å kjøre 4X AGP. Kyro 2 støtter ikke mer enn 2X AGP, så det kan være verdt å nullstille BIOS og prøve igjen :wink: Er skjermkortet dødt, så får du et langt pip som oftest. Lykke til! Lenke til kommentar
GeirBraaten Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei. Trodde at hovedkortet ditt støtter 3,3v? Har du mulighet prøv kortet i en annen maskin. Jeg har et KyroII kort til TVen i stua. Meget god kvalitet!! Mener å huske at jeg las i test at kvalitet på tv-ut var bedre enn gforce og rett bak ATI. Lenke til kommentar
GeirBraaten Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei. Trodde at hovedkortet ditt støtter 3,3v? Har du mulighet prøv kortet i en annen maskin. Jeg har et KyroII kort til TVen i stua. Meget god kvalitet!! Mener å huske at jeg las i test at kvalitet på tv-ut var bedre enn gforce og rett bak ATI. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Ja, har prøvd skjermkortet i en annen pc. Det fungerer fint. Men det fungerer altså ikke på pe hovedkortet. :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå