Gå til innhold

Cabal Online, noen som har testet spillet?

Anbefalte innlegg

Cabal Online er et mmorpg, er vel et typisk koreansk mmorpg som har også blitt oversatt til engelsk om jeg ikke tar helt feil?

Uansett det jeg lurer på, er det noen her som har testet ut spillet? spillet er jo i open beta nå.

Til dere som har testet spillet, hva syns dere om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg var med i Closed beta.. Og jeg må si jeg ikke var så veldig begeistret for spillet...

Nå spilte jeg bare en liten periode, så jeg fikk ikke testet PvP aspekteret av spillet.. Men quest systemet var veldig "grind'ete" og man blir fort lei av å drepe samme monster om og om igjen.. Som stort sett var det samme i questene oppover levelene.. Bare forskjellen var forskjellige "mobs"..

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Spilte det for veldig lenge siden på en asiatisk server (med engelsk tekst) og likte det en stund. Kampene er sanntid, grafikken ganske bra og selve spillet underholdende. Gadd aldri teste grupper og PvP, men når vi tenker på at det er helt gratis er det ikke så verst.

Hvorfor er det forresten i Open Beta nå? Da jeg spilte det for mange måneder siden var det ferdig?

Lenke til kommentar

spilte open beta og det var ikke akuratt det beste spillet jeg har spilt questene var så like, bare sånne ''drep 10 av de monstrene'' osv hele tiden. Combaten var ganske rå egentli, likte mange av animasjonene til flere angreper.

Alt i alt så er det ganske gøy spill vist du har litt ubrukt tid om tagene og ikke vil bruke penger på noe spess :)

Endret av Pedarsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...