LuciferLynx Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg klarte liksom å få trykket TILBAKESTILL ALT på telefon min jeg da.. Sku jo liksom bare slette alt JEG hadde lagt inn på tlf osv, men neida.. ALT forsvant. Orginale spill, program, lyder, bilder osv, alt som ble lagt inn som ekstra på telefonen før jeg kjøpte den. Alle innstillinger osv osv. Er det noen enkel måte å få dette tilbake på? Har prøvd å oppgradere software, men det hjalp lite... Er det noe sted jeg kan laste dette kjapt ned til tlf? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Med mindre du har tatt backup før slettinga, finnes det ingen enkel måte å få dette tilbake. Enklest blir å last ned orginale spill og lyder fra sonyericsson.com (det er gratis), og evt laste ned det andre fra mobile9.com som også er gratis Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Med mindre du har tatt backup før slettinga, finnes det ingen enkel måte å få dette tilbake. Enklest blir å last ned orginale spill og lyder fra sonyericsson.com (det er gratis), og evt laste ned det andre fra mobile9.com som også er gratis 6750690[/snapback] Jeg så inne på sonyericsson.com men fant ikke igjen orginal spill osv der inne. Men, får evnt lete litt til. Mente dette lå gratis der inne jeg også, men fant det ikke istad. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Nå fant jeg spillene da, på wap.. Men får beskjed om "ugyldig spill" eller "ugyldig program" da jeg prøver å laste ned noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå