TOO TRILL Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Surfet litt rundt på nettet i dag da jeg tenkte jeg skulle ta turen innom en av de fine underground torrent-trackerene som jeg er så heldig å ha brukernavn og passord til. Så sjekket jeg om det hadde kommet noen nye torrents og til min store forbauselse så så jeg at noen hadde lastet opp matteboken. Det er litt merkelig at noen har scannet inn hele boka, men kjempesnilt å legge det ut på nettet. Jeg får bare håpe at resten av VG1 bøkene dukker opp. Vi reform-offere som må punge ut med store summer for en skolegang som egentlig skulle vært gratis. EDIT: Det er ikke Sigma, men matteboken fra Ascehoug. Endret 27. august 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hvilken side fant du dette på? Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hvilken side fant du dette på? 6752545[/snapback] Dette er neppe lov å linke til. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Derfor jeg ikke gjorde det, men send gjerne PM sås akl jeg fortelle. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hmm.. Søren at skolen min har Sigma boka Lenke til kommentar
Matias Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Slik det blir når folk må betale mange tusen for bøker. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Må ha Sigma boken selv, så det hadde vært greit om jeg fikk tak i den versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå