Goliath Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg trenger sårt hjelp med å finne noen artikler Jeg trenger artikler ang. forskjellige støygrad på de bærbare maskinene (Centrino, Turion, Celeron, Sempron etc.). Helst sammenlignet med hverandre i en graf men hvilket som helst seriøs artikkel, både på norsk eller engelsk, hadde vært flott! De andre artiklene jeg trenger, er artikler som gjelder bruk av nettannonser, popup og deres virkninger på brukeren som surfer. Jeg tenkte mer i den banen at de har blitt laget for å få brukerens oppmerksomhet ved bruk av sterke farger, lyder etc. Alle vet at nettannonser er laget for dette formålet med trenger dokumentasjon på det. Takk for at dere bidrar med hjelp PS: Ja, jeg har forsøkt å Google men finner svært lite. Kanskje dere har noen bedre teknikker enn meg? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Sistnevnte står det faktisk mye om i lærebøkene mine til Media og Kommunikasjon (førsteåret), men det er vel ikke så lett å få tilgang på det, om du ikke kjenner noen som har "Mediemøter" eller "Mediedesign 3.0" liggende. Men vil tro du finner noe nyttig her også: http://www.pixel2life.com/tutorials/genera...te_development/ Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Jeg fant den perfekte artiklen her ang. pop-ups og dens forstyrrende effekt på brukeren. Ellers takk for den siden Glisevask. Nå, den første artikkelforespørselen. Trodde ikke akkurat det skulle bli så vanskelig å finne dette. Jeg trenger noe dokumentasjon på at bærbare datamaskiner støyer i form av tasting, aktiv kjøling osv. Ikke lett dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå