bglio Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Her kommer noe moro: Formaterte HDD i går, og fikk opp alt av BIOS på skjermen, startet fra CD og skulle formatere. Det ble gjort til type NTFS og så til slutt kopierte jeg Windows inn. Så kommer det: "pc'en restarter om 15 sek" eller noe i den duren. Når den så restarter, viser skjermen min kun standby-mode! (blinkende grønt lys) Jeg hører også at PC'en restarter seg selv om og om igjen; viftene går høyt bittelitt, et pip og så rolig. Lurer veldig på hva dette er! Håper dere kan hjelpe! *EDIT* HW-konfig: AMD X2 4200+ ASUS A8R-MVP PC ATI X9800XT Seagate 300GB 550W PSU Endret 27. august 2006 av bglio Lenke til kommentar
tarjeiii Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hva slags ram har du? Lenke til kommentar
bglio Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Hva slags ram har du? 6751051[/snapback] GEIL 2gig over 2 moduler Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har du prøvd å resette bios? Ta ut batteri og sette inn igjen? Flashe bios? Blinkende power-led kan også tyde på dødt skjermkort... Lenke til kommentar
Gerbiz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Her kommer noe moro:Formaterte HDD i går, og fikk opp alt av BIOS på skjermen, startet fra CD og skulle formatere. Det ble gjort til type NTFS og så til slutt kopierte jeg Windows inn. Så kommer det: "pc'en restarter om 15 sek" eller noe i den duren. Når den så restarter, viser skjermen min kun standby-mode! (blinkende grønt lys) Jeg hører også at PC'en restarter seg selv om og om igjen; viftene går høyt bittelitt, et pip og så rolig. Lurer veldig på hva dette er! Håper dere kan hjelpe! *EDIT* HW-konfig: AMD X2 4200+ ASUS A8R-MVP PC ATI X9800XT Seagate 300GB 550W PSU 6750019[/snapback] Dette høres veldig mye ut som skjermkort problem, 1 pip i starten kan indikere på skjermkortet og det kan indikere på at alt er ok Har du sjekket at skjermkabelen er riktig koblet til bake? Det du også kan gjøre er å sjekke strømkoblingen til hovedkortet, jeg har vært borti at en av pinnene har vært svidd og da gjort slik at maskin har restartet kontinuerlig. Endret 1. september 2006 av Gerbiz Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 hvis du har et integrert skjerkort kan du jo teste dette.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå