chriztr Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei, hei. Dette tror er min første gang på HW-forummet, håper på å bli godt motatt. Vil bare si at mine kunnskaper i Photoshop er rundt basiss. (copy&past fra et annet forum) Igjen, så har jeg prøvd meg på et forsøk med å lage et design til siden min. Denne gangen så tenkte jeg at siden skulle se voksen ut og stilren. Vær kritisk. Er enda ikke helt ferdig. Oppdatering (klarte ikke å vente): Tredje oppdatering: Mvh: Christer. Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg likte nr. 1 best. Pent og ryddig design også. Men på 2 og 3 så er det no grass som ikke er nedi bakken, det svever lissom. Lenke til kommentar
askil8 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Alle ser veldig bra ut, men det øverste bildet tar kanskje litt vel mye plass i høyden? Endret 27. august 2006 av askil8 Lenke til kommentar
EVH Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Stilig. Likte 1 best jeg og. Ble litt mye med den footeren på 2 og 3 syns jeg.. Kanskje litt opacity eller en litt mer diskre farge kunne vært no, men som den er nå syns jeg den er litt for kraftig. Eventuelt; gå enda mer for grønt. f.eks linke under headerene dine som nå er rosa, eller meny. Bare slang ut noen tanker jeg fikk.. Digg og ryddig design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå