Gå til innhold

Vær obs, stuelampen kan filme deg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bare å kjøpe en omformer da. Er ikke så stort problem å gjøre 230 V til 110 V ;)

Uansett, denne var artig. Kanskje jeg skal skaffe meg en slik en. Syns 850 kroner er mye å bruke på (ubruklig) moro, men det er da vel ikke så dyrt for et trådløst kamera? :)

Lenke til kommentar
ja du kan kjøpe en omformer;)

6752106[/snapback]

Nee.. 800,- spenn, e no itte d verste for eit trødløst kamera, motaker, og nødvendige kabler.. men ein eventuelt omformer, vil ødelegge litt av bruksområdet, da dem billigeste itte e vanntet, så utvendig bruk blir uaktuelt.. å ein stor klomp på ei ledning te ei lampe, kan virkle litt.. vel røpende, osv.. :-|

Lenke til kommentar

problemet for de fleste er at dette kamera er NTSC og ikke brukbart umiddelbart i Norge

Hehe, ja.. Sånt noe skulle man ha hatt.. Men.. ---> "Power line single phase 120V AC, 60HZ", så spørst ossen den takler 220V her i norge..  :cry:

6750267[/snapback]

Lenke til kommentar

Nå er ikke akkurat TVer mitt felt, men.. kan itte de fleste nyere "litt opp i pris" tver også takle NTSC signaler? (Veit iallefall at DVD spilleren/opptakeren min, Mediastasjonen og Hjemme kino lyd annleget mitt har muligheten for NTSC signaler, men har aldri sjekket om TVen takler d.. :hmm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...