Stigma Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei, Jeg trenger å få utført en voltmod på MCH på et P5W DH hovedkort. "operasjonen" er rimelig simpel, beskrevet her: http://www.xtremesystems.org/forums/showth...hlight=p5w+mods Desverre mangler jeg skikkelig utstyr (har bare en loddebolt med svær tupp), og har lite erfaring med loddarbeid, derfor vil jeg spørre om det er noen her på forumet som overklokkende stakkar Er du i Bergen/omegn hadde det vært aller enklest. Da kan jeg bare levere på døren Jeg håper en felles ildskjel der ute kan hjelpe. Vi finner nok på en grei måte å returnere vennetjensten på -Stigma Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Bare for å si litt om risiko: Du bør gi klar beskjed om at vedkommende som tar på seg oppdraget ikke må erstattet kortet dersom han roter det til og ødelegger noe. Hvis ikke så kan jeg ikke tenke meg til noen som gidder å prøve. Avtal heller at vedkommende får betalt for jobben dersom den blir vellykket og null betaling dersom det misskykkes. Nå tror jeg ikke det er noen stor gambling og vanskeligheter med å få det til, men bare sånn i tilfelle. Selv erfarne loddere kan jo rote det til i blant. Ellers så er loddestasjon med termostat og spiss tupp av god kvalitet et godt utstyr for små loddejobber. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Hvis noen gidder hjelpe meg, så er det selvfølgelig uten annsvar. Jeg trodde ikke det var nødvendig å presisere det, men jeg kan like godt gjøre det nå når du bringer opp temaet. Jeg tar selvfølgelig selv annsvar for evt. skade som kan oppstå som resultat. Skulle gjerne hatt en slik presisjons-loddebolt selv på sikt egentlig, så jeg kunne trent litt på lodding av småsaker som dette senere. Noen idè om hva sånt koster? -Stigma Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 De koster fort 1-3000kr for skikkelige merker. Det er mulig man får dugelige kopiprodukter fra Kina for under tusenlappen. Du kan undersøke utvalget på elfa.se/no clasohlson.no og biltema.no for å få et inntrykk av hvor landet ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå