Abnegation Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Kjøpte meg mus i dag da, trådløs å greier! Men tror du ikke jeg satt i sikkert 20 minutter og prøvde å få opp pakninga da? Det er noe lignende denne Hva er vitsen med å pakke de sammen så inni gamperæva hardt? Noen fler som har hatt problemer med å åpne lignende pakker? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Bruker alltid saks eller kniv jeg, og ja, slike innpakninger er latterlige... Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Prøvd å bruke kniv? Mac-Gyver! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Bruker alltid saks eller kniv jeg, og ja, slike innpakninger er latterlige... 6749837[/snapback] Jeg satt og gnagde på den forbanna pakken med kun tenner og klør! Jeg stemmer for protest mot slik pakning! Lenke til kommentar
hiddendepths Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 hva i faen er vitsen å bry seg? for en meningsløs tråd Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 hva i faen er vitsen å bry seg? for en meningsløs tråd 6749843[/snapback] på aLLE MÅTER menengsfull!! er jævelige pakker og få op.. kjøpte meg et par skikkelgie koss høretelefoner og pakka var og blei umlig og få opp den.. brukte 30 min med biting kloring og banning for og få den opp jeg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hater sånne pakker. Har hatt en rekke dårlige erfaringer med dem. Du er helt avhengig av å ha en skarp kniv eller saks i nærheten. Å åpne den med bare hendene kan man vel nærmest gi opp å prøve på. Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Synes sånne pakninger er forferdelige, selv om jeg faktisk klarte å få opp sykkel låsen min som var pakket inn sånn, opp med bare tenner. Jeg skar meg selv i tannkjøttet eller noe, blødde som f***. Men sånne pakninger er som regel laget for at bakterier og bad stuff(?) skal komme inn, kunne gjerne bare stappet produktet i en hermetikk boks... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Dersom du ser i signaturen min, vil du finne en link til Nerdebula v.2. Første bilde inneholder så vidt jeg husker en kniv. Slikt bruker jeg til å åpne embalasje. Og rense negler og hugge ned små trær. Anbefales. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Det meste av tilbehøret til xbox 360 er pakket inn i slike UMULIGE pakker... Helt sinnsykt! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Ut i fra tråden å skjønne, er vell ikke trådstarter gammel nok til å bruke kniv. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hva er vitsen med å pakke de sammen så inni gamperæva hardt? Noen fler som har hatt problemer med å åpne lignende pakker? 6749835[/snapback] Jeg vil tro at det kanskje er for å unngå tyveri fra butikker. De fleste butikker i dag har tyvrisikringssystem som piper hvis man prøver å ta med seg en ubetalt vare ut av butikken. Hvis man tar varen ut av emballasjen vil ikke systemet reagere. Men når det er så godt pakket som dette blir det jo omtrent umulig å ta av emballasjen inne i butikken uten å bli oppdaget. Jeg åpnet forresten 16 mus som var pakket på den måten tidligere i uken. Det enkleste er å bruke en skarp kniv og skjære opp esken på sidene og i toppen for så å lukke opp esken. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg har en tapetkniv liggende på hylla til sånt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hater sånne pakker. Har hatt en rekke dårlige erfaringer med dem. Du er helt avhengig av å ha en skarp kniv eller saks i nærheten. Å åpne den med bare hendene kan man vel nærmest gi opp å prøve på. 6749863[/snapback] For å forhindre tyveri. Og dere som bruker tenner osv. idioter. Bruk saks eller kniv(har tapetkniv til sånt) Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Pakningen til mus er umulig å få opp Syns det er rimelig lett jeg (Nei, jeg kunne ikke dy meg) Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Voilá. 6750470[/snapback] Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Bruk en saks eller en kniv, er ikke noe å samle på uansett disse pakningene Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Poenget med disse er vel at butikken skal kunne se om pakken har vært åpnet eller ikke ved bytte. Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Ok, hvis dama har joggebukse må du kanskje løsne snoren først. Har a jeans og belte, må du kneppe av, og fjerne belte først. Voilà! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg