arna Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Inne i programmet lager jeg ett prosjekt og legger til en cpp fil som f.eks dette: #include <iostream> using namespace std; void main() { cout << "\n Hei Kjære program!\n"; } Alt fungerer som det skal og den kompilerer/vises riktig i dos-kommandovindu. Men når jeg lager/legger til en ny cpp fil (Og ekskluderer den forrige + lagrer) Så vil den ikke vise fram den nye fila når denne kjøres. (Selv om den er fjernet og evt slettet.) Sletter jeg fila .exe fra debug katalogen for å fortelle progammet at den må lage ny pga at jeg har ny *.cpp fil får jeg error melding: "Unable to start program C:\.."" Systemet finner ikke angitt fil." Er dette helt totalt nybegynner feil fra min side eller hva er liksom galt? Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 hmm.. jeg hadde et lignende problem, men da sa vs at den gamle fila var i zombi mode (ja faktisk). For meg så hjalp det å restarte vs og ta en fullstendig rebuild. Lenke til kommentar
kjetil7 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Klarer ikke å reprodusere den feilen. Hva med en "Clean" og "Rebuild"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå