Invert Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hmm, skal vel rette litt opp for meg. En kamerat har telenor, joda greit nok når det i starten bare var 1 pc i huset. Joda så kom søstra hjem og ville ha nett, de kjøpte switch og kabler, det fungerte hos meg som har Tiscali, man plugget inett i uplinken og det var delt ut nett til pcene. Dette funket ikke hos telenor. Vi tok så og oppsøkte en telenor forhandler som solgte adsl. Kunde: Hva må vi gjøre for å få delt ut inett på flere pcer hjemme hos meg? forhandleren: Kontakt en forhandler. litt av et svar egentlig da han selv var forhandler. Ja, det går ann å dele Telenor inett med ruter, men det er da dyrere enn den switch pakken han kjøpte. Ja han kan og sette opp en server og dele inett med dhcp osv.. -Vil legge inn en ting til om telenor, joda de ringte min far og sa at de hadde tilbud på adsl, jeg hørte dette og ropte ut til faren min at "SPØR OM DET ER 1Gigabyte i måneden", vi skulle da ikke ha det hvis det var 1gb i måneden, men telenor sa at det ikke var det og da tok vi i mot tilbudet. Joda når vi fikk greiene så var det 1gb i måneden, men etter nyttår startet det. Så mitt syn på telenor som stor og flott bedrift er ikke her i verden lenger... Håper jeg rettet opp for meg. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå