Vintar Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Jeg har i det siste vært på jakt etter en ny MP3-spiller, men det har vist seg å ikke være så lett. Enten er de regelrett stygg å se på, går tom for batteri etter et par timer, full av unødvendig fjas som videoavspilling, eller ganske enkelt dårlige spillere... Det var selvfølgelig lykke i leiren i det jeg fant en spiller som så ut til å være tilnærmet perfekt for mine behov, jeg snakker da om Sony NW-HD5! Men nå, etter flere timer med leting på internett, har jeg kommet til den konklusjon at Sony har satt denne nesten-perfekte herligheten ut av produksjon og det kan virke som om det er heller tynt med forhandlere som fremdeles har den. (jeg har ihvertfall ikke klart å finne noen ) Jeg spør derfor om hjelp! Vet noen av dere om noen som fremdeles selger denne spilleren? Jeg hadde vært evig takknemlig... Det er sikkert fullt mulig å få tak i noen brukte, men jeg liker best å kjøpe nytt. Følesen av å fjerne beskyttelsesplasten på nye skjermer er noe jeg ikke klarer meg foruten. PS: Threaden er kanskje noe misplassert, så flytt den gjerne om det finnes et bedre egnet sted til den. EDIT: Må tilbake til militæret så jeg kan ikke svare threaden på en uke, men jeg hadde vært veldig glad om noen glupinger hadde hatt et svar til meg når jeg kommer hjem til helgen igjen. Endret 27. august 2006 av Vintar Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Jeg har i det siste vært på jakt etter en ny MP3-spiller, men det har vist seg å ikke være så lett. Enten er de regelrett stygg å se på, går tom for batteri etter et par timer, full av unødvendig fjas som videoavspilling, eller ganske enkelt dårlige spillere... Det var selvfølgelig lykke i leiren i det jeg fant en spiller som så ut til å være tilnærmet perfekt for mine behov, jeg snakker da om Sony NW-HD5! Men nå, etter flere timer med leting på internett, har jeg kommet til den konklusjon at Sony har satt denne nesten-perfekte herligheten ut av produksjon og det kan virke som om det er heller tynt med forhandlere som fremdeles har den. (jeg har ihvertfall ikke klart å finne noen ) Jeg spør derfor om hjelp! Vet noen av dere om noen som fremdeles selger denne spilleren? Jeg hadde vært evig takknemlig... Det er sikkert fullt mulig å få tak i noen brukte, men jeg liker best å kjøpe nytt. Følesen av å fjerne beskyttelsesplasten på nye skjermer er noe jeg ikke klarer meg foruten. PS: Threaden er kanskje noe misplassert, så flytt den gjerne om det finnes et bedre egnet sted til den. 6749620[/snapback] de har den vel i den nettbutikken du så den strandberg kan jo ha den Endret 27. august 2006 av robin1379 Lenke til kommentar
Vintar Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 de har den vel i den nettbutikken du så den strandberg kan jo ha den 6750831[/snapback] I den nettbutikken jeg så den...(?) Hadde jeg sett at de hadde den et sted så hadde det ikke vært et problem. Er det http://www.strandberg.as/ du snakker om? Jeg skal forsøke å sende den en mail, siden nettsiden deres er umulig å navigere på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå