FaMe Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Synes dette var et litt artig bilde selvom det kanskje fototeknisk ikke er det helt store. Klarte desverre ikke å få tatt et bilde av denne ederkoppen fra den "andre siden" sammen med sitt bytte, da den avslørte mine fotoplaner og stakk inn i en busk. Har ikke anskaffet meg noe macro objektiv enda, så brukte mit 24-105L. Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Bortsett fra at lyset er veldig hardt og bildet er ute av fokus er det helt greit. Noe man har sett før, og når det ikke er gjort på en mer spektakulær måte hopper man fort over det. Prøv igjen. Lenke til kommentar
Spirax Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Kjempe artig bilde, men det er vel det. Hadde det vært i fokus, hadde dette vært drit kult bilde. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Dette kunne blitt bra ja. Neste gang kan du forsøke med å ta flere bilder (om du rekker det), så blir kanskje et eller flere virkelig bra. Er det en veps? (jeg er ikke ekspert på insekt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå