ilpostino Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Jeg ønsker nå å reservere meg mot uadresert reklame men finner ingen ting om dette på postens hjemmeside. Noen som kjenner tilprosedyren for dette? edit: endret topic Endret 29. august 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Timur Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Kutt av hendene på postmannen. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Det lille rød klistremerket alle har på postkassene da? Når jeg gikk i Aftenposten var det strengt forbudt å gi disse reklame... Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Gå på postkontoret og be om å få et skjema for å unngå å få uadressert reklame. Etter å ha fyllt ut det, benytter du deg av klistremerkene du får og setter dem på postkassa di. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Gå på postkontoret og be om å få et skjema for å unngå å få uadressert reklame. Etter å ha fyllt ut det, benytter du deg av klistremerkene du får og setter dem på postkassa di. 6749573[/snapback] så jeg må traske helt ned til postkontoret ja.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Det lille rød klistremerket alle har på postkassene da? Når jeg gikk i Aftenposten var det strengt forbudt å gi disse reklame... 6749445[/snapback] Var sån hos meg og.. Gikk en måned og var lei så måtte jeg gå oppsigelsestid prøvde å få sparken men var ikke lett... Leverte reklame til de som ikke skulle ha og dumpa resten. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Det lille rød klistremerket alle har på postkassene da? Når jeg gikk i Aftenposten var det strengt forbudt å gi disse reklame... 6749445[/snapback] Var sån hos meg og.. Gikk en måned og var lei så måtte jeg gå oppsigelsestid prøvde å få sparken men var ikke lett... Leverte reklame til de som ikke skulle ha og dumpa resten. 6750328[/snapback] det er slik klistremerke jeg er interisert i.. men får sjekke på postkontoret imorgen da.. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Hvis du lager en hjemmelaget lapp der det står noe av det samme, f.eks. "Uadressert reklame, nei takk", så skal det gjøre samme nytten. Postbudet kommer da ikke til å gi deg reklame, men så finnes det jo noen bud som er sleipere og gir deg allikevel. Altså er det best med ett "ekte" klistremerke. Endret 27. august 2006 av the_lynx Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 dro innom posten rett ved jobben og fikkdet "ekte" klistremerke. trodde jeg måtte fylle ut et skjema... men den gang ei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå