sforum Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Vet at mange har problemer med at ordlisten på N6280 "glemmer" orda igjen. Vel, - jeg har motsatt problem. Har funnet ut at ord som blir lagra med stor bokstav, de forblir med stor bokstav. mens hvis de lagres med små/liten forbokstav så endrer det seg etter sammenhengen i teksten. eks; jeg har lagret ordet "Mårå" som er "morgen" på min dialekt. Når jeg bruker ordlisten nå så kommer alltid ordet som "Mårå" uansett sammenheng. etter punktum og mitt i setningen blir det med stor M. Har testet på andre ord å funnet ut at hvis jeg hadde lagra som "mårå" så hadde det blitt "Mårå" kun etter punktum, når det skal være stor forbokstav. Ikke en viktig greie - men litt irriterende. Og min mobil husker faktisk ordene som blir lagret også.. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 du må bare lagre måra på nytt med liten bokstav. bare trykk til du får opp stave og så trykk det inn med liten bokstav. Det med ordboka var en SW relatert feil, så kan hende din har såpass ny at den ikke er omfattet av den feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå