Grievdus Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) noen her som er medlem av Dagbladet.no Pluss som kan kopiere denne artikelen for meg http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/artikke...words=strongman ? hadde vært veldig fint om noen kunne gjøre det Endret 26. august 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Bor du i trondheim kan du få avisa av meg, for jeg har den enda =) Send PM i såfall. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Bor du i trondheim kan du få avisa av meg, for jeg har den enda =) Send PM i såfall. 6754259[/snapback] bor langt i fra trondheim desverre :/ får vell bare ikke les det da Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Er ikke sååå mye interessant der, den artikkelen er kun en motivator. Han spiser btw 10 egg (kun én plomme), 600g laks, 200g biff og et par bokse tunfisk om dagen. I tillegg til masse tilskudd selvfølgelig. Damene spør om de får kjenne på ham Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Er ikke sååå mye interessant der, den artikkelen er kun en motivator. Han spiser btw 10 egg (kun én plomme), 600g laks, 200g biff og et par bokse tunfisk om dagen. I tillegg til masse tilskudd selvfølgelig. Damene spør om de får kjenne på ham 6762101[/snapback] Må bli mye do-besøk på han. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Pussig nok nevnte de ikke det i artikkel; sikkert pga plassmangel: "Må du ofte på driteren? - Ja, jeg pleier... (...)" Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Googlet og fikk opp denne: http://www.trim.no/forum/index.php?topic=3...02379;topicseen Kanskje ikke samme artikkelen, men står utrolig mye nedover der om han. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Det der er et utdrag fra artikkeln som får med en del. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Det der er et utdrag fra artikkeln som får med en del. 6762475[/snapback] Er mer fra samme bruker nedover i posten også. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 (endret) takk, fikk med meg mye der men hva trur dere? trur dere arild haugen bli verdens sterkeste mann en dag? målet hans er og bli det innen 4-5 år noe som jeg garantert trur han greier. trur nok han greier det før tia å og hva syns dere om han? alle lo da han sa han skulle bli verdens sterkeste, hvem ler nå? Endret 29. august 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Han er et ekstremt stort tallent, og kan helt klart nå til toppen hvis kroppen holder. Så ja, jeg tror vi ser han øverst på pallen innen 4 år;) Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Verdens sterkeste mann på steroider dog desverre... Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ja verdens sterkeste mann. Hva er poenget ditt? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ja verdens sterkeste mann. Hva er poenget ditt? 6775992[/snapback] Poenget er vell at en mye av statusen forsvinner når en ikke greier å bli verdens sterkeste mann uten å jukse. Innfør obligatoriske doptester i konkurransene så får ihvertfall jeg og en rekke andre mer respekt for dem, samtidig som det kunne blitt ei bra OL-gren e.l. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Da har man endt opp med noe a là vektløfting. Verdens sterkeste mann er forøvrig verdens sterkeste mann, uavhengig om han går på steroider eller ei. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg synes personlig det er mye tøffere med øvelser som steinbæring, flytte en bil enn f.eks markløft. Poenget er vell det at verdens sterkeste mann bare delvis handler om hvor sterk man er, samtidig som mye skyldes hvor god man er til å jukse. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 #1. Det er ikke juks. #2. Når alle bruker steroider og andre preparater så er det faktisk 100% rettferdig. Det er verre i f.eks sykkelsporten hvor et fåtall jukser, vinner og bringer sporten i vanry (jmfr: Tour de France - Floyd Landis). Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Da er vi enige om at vi er uenige, jeg og mange med meg synes det er juks, du og sikkert mange med deg synes ikke det er juks. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 III jukse v1 (av *juks) narre, bedra, fuske j- og bedra / j- i kortspill / j- til eksamen Problemet er jo at det er lovlig, og dermed ikke juks. Det blir som å si at det er juks å bruke Omega-3 om man driver med konkuransesvømming eller golf. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det beste hadde vel vært å hatt to "verdens sterkeste mann"-konkurranser, én med alle midler lovlig, én med rene utøvere.. Da hadde diverse preparater kanskje kunnet blitt mindre tabubelagt enn før også, så forskningen på dem enklere hadde gått videre. Dette ville ikke bare hjulpet utøverne, men sikkert også andre som har nytte av dem fra andre deler av samfunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå