Gå til innhold

Alle lo da Arild (20) sa at han skulle bli verdens

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke sååå mye interessant der, den artikkelen er kun en motivator. Han spiser btw 10 egg (kun én plomme), 600g laks, 200g biff og et par bokse tunfisk om dagen. I tillegg til masse tilskudd selvfølgelig.

Damene spør om de får kjenne på ham :love:

6762101[/snapback]

Må bli mye do-besøk på han.

Lenke til kommentar

takk, fikk med meg mye der :)

men hva trur dere? trur dere arild haugen bli verdens sterkeste mann en dag? målet hans er og bli det innen 4-5 år noe som jeg garantert trur han greier. trur nok han greier det før tia å :)

og hva syns dere om han?

alle lo da han sa han skulle bli verdens sterkeste, hvem ler nå? :D

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar
Ja verdens sterkeste mann. Hva er poenget ditt?

6775992[/snapback]

Poenget er vell at en mye av statusen forsvinner når en ikke greier å bli verdens sterkeste mann uten å jukse. Innfør obligatoriske doptester i konkurransene så får ihvertfall jeg og en rekke andre mer respekt for dem, samtidig som det kunne blitt ei bra OL-gren e.l.

Lenke til kommentar

III jukse v1 (av *juks) narre, bedra, fuske j- og bedra / j- i kortspill / j- til eksamen

Problemet er jo at det er lovlig, og dermed ikke juks. Det blir som å si at det er juks å bruke Omega-3 om man driver med konkuransesvømming eller golf.

Lenke til kommentar

Det beste hadde vel vært å hatt to "verdens sterkeste mann"-konkurranser, én med alle midler lovlig, én med rene utøvere.. Da hadde diverse preparater kanskje kunnet blitt mindre tabubelagt enn før også, så forskningen på dem enklere hadde gått videre. Dette ville ikke bare hjulpet utøverne, men sikkert også andre som har nytte av dem fra andre deler av samfunnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...