AlecTBM Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) jeg har sett litt rundt på nettet og lest flere plasser det det altseende øye er Djevelen. Like mange ganger har jeg lest at det er GUD. Hva har du lest/hørt at det er? (Ikke filmer, spill o.l.) Endret 26. august 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Gud. ..og tårngreia i Ringenes Herre! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Gud. ..og tårngreia i Ringenes Herre! 6749120[/snapback] også kalt Sauron Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Hehe Hvis vi ser bort fra filmer og sånt da Endret 26. august 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
stout Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 The celestial symbol also known as the Eye of Providence or Eye of God. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Har bare hørt at det er gud jeg.. Lenke til kommentar
sir-bob Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Den hellig ånd kanskje? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Morra mi slo opp i en studie bibel og der stod det i tegn forklaringen over sånne tegn at det var treenigheten (Gud, jesus og den hellige ånd). Den plassen der jeg så dette var http://www.innsyn.com der det er en artikkel om en verdensorden som ville ta over verden. Det var et merke der med en uferdig pyramide med det altseende øye (som repesnterer Horus' øye som er Satan selv i følge artikkelen ) på toppen. Edit: Merket kan du se på framsia til http://www.innsyn.com og på wikipedia adressen over Endret 27. august 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 jeg har sett litt rundt på nettet og lest flere plasser det det altseende øye er Djevelen. Like mange ganger har jeg lest at det er GUD. Hva har du lest/hørt at det er? (Ikke filmer, spill o.l.) 6749109[/snapback] Mener det er statens innkrevingssentral. Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Innsyn er en gjeng med gale mennesker som lager konspirasjonsteorier. Ferdig med dem. All-Seeing Eye er den hellige treenighet. Øyet som ser alt. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 ok endelig en som kom med en forklaring. Takker Snusi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå