Gå til innhold

"DELL" Pc. er det noe å sattse på.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har både brukt Dell i jobb sammenheng og privat, og er ikke i tvil om følgende:

Er du ikke typen som vil mekke sammen din egen pc, som vil ha en komplett pc, med god kvalitet og god support/garanti (hjem på døren) til en fornuftig pris, så velg Dell.

De har til tider gode tilbud, og kvaliteten jeg har vært borti er topp.

Og skulle det være noe feil (som kan skje alt som er masseprodusert) så får du byttet de defekte delene kjapt og enkelt. Som oftes kommer det noen hjem til deg og fikser dette om du ikke tar sjansen selv.

På den andre side vil du helt klart kunne bygge deg billigere og raskere pc'er selv.

Personlig liker jeg ikke å skru og mekke på pc'ene mine, men har som oftes for høye krav enn de Dell kan tilby, og velger derfor å bruke nettbutikker som Netshop til å sette sammen pc'en for meg.

Netshop tar 350 kroner for å bygge sammen en pc, og du får da med garanti.

Dette gjelder selvsagt stasjonære pc'er.

Når det gjelder bærbare er jeg ikke i tvil: Jeg kjøper kun Dell personlig, og anbefaler Dell til alle kjente som spør.

Har brukt Dell bærbare siden 1998, og vil ikke hatt noe annet.

Lenke til kommentar

Virker på meg som dell er greie hvis du skal ha en middels kraftig kontorpc. Billig modellene inneholder ofte meget alvorlige svaketer som at de mangler skjermkort plass verken agp eller pci-e spor, få hd tilkoblinger og så vidre, generelt de kan ikke oppgraderes.

Når det gjelder mellomklasse pcer får du veldig mye for pengene og de er helt greie, eneste jeg ikke liker er kassene, mye dildal og for få harddisk plasser.

Når det gjelder kraftige pcer vil jeg anbefale å bygge selv, der er dell dyrere, og du kan bestemme hva du vil prioritere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...