Casanova_G Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Som regel skal man komme direkte inn på kameraet når man dytter ned linsedekslet på K800i. Men jeg la merke til etter et par ganger at selv om jeg åpna den så kom den ikke inn på kameraet og noen ganger så kom jeg inn på kameraet når jeg åpnet, men når jeg lukket, så var kameraet fortsatt på. Vel, jeg klarte å finne et ''triks'' for at det skal gå 99.9 % av gangene du tar på og slår av kameraet La oss si at man holder K800i sånn som man ville ha holdt den når du skal ta bildet. Ta ene fingeren og press ned på høyre del av linsedekslet og da er du inne på kameramoduset eller kameraet. Når du vil at du automatisk skal komme til standbymode eller til menyen når du lukker kameralinsen så må du ta og legge press på venstre side av linsedekslet når du lukker det. Men husk å legge liiiitt press, ikke skikkelig mye slik at det går i stykker Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hm! Min virker som den skal når jeg tar opp/ned alltid. Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Ja, min virka helt fint til å starte med, men hvis det ''problemet'' oppstår, så kan man gjøre det jeg sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå