Po[wP]ow Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hei ho. Jeg har nå fått meg ny tlf, og skal prøve å få alle kontaktene/nummerene til den tlf'en. Jeg har Samsung D500, og er det noen som vet hvordan jeg kopierer kontakter TIL sim-kortet, så jeg kan kopiere den til K610i etter på ? Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Err, er det ikke en funksjon på D500 at du kan kopiere da? Hadde telefonen før, og tror det var slik at du kunne kopiere over et og et nummer værtfall. EDIT- Nei, tok den opp og sjekka nå, det gjorde det ikke. Om du har tålmodighet kan du jo sende over et og et nummer via bluetooth eller IR Endret 26. august 2006 av Edge Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Err, er det ikke en funksjon på D500 at du kan kopiere da? Hadde telefonen før, og tror det var slik at du kunne kopiere over et og et nummer værtfall. 6748588[/snapback] Det er mulig det, men jeg har bare sett "Kopier fra SIM" Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Err, er det ikke en funksjon på D500 at du kan kopiere da? Hadde telefonen før, og tror det var slik at du kunne kopiere over et og et nummer værtfall. EDIT- Nei, tok den opp og sjekka nå, det gjorde det ikke. Om du har tålmodighet kan du jo sende over et og et nummer via bluetooth eller IR 6748588[/snapback] Hehe, feil den EDITen. Jeg har nettopp gjort det, hvis man går inn på kontakten og "valg" på nr'et, kommer det opp "Kopier" til enten SIM eller Telefon. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Det funker hvertfall med meg, jeg har k700.. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 du kan kopiere en og en. gå innpå kontakten, bla ned til selve nummeret slik at det er merkert. trykk valg å kopier--> telefon. i telefonbok menyen kan du jo kopiere alle fra sim til tlf. kjipt det ikke går motsatt vei. når jeg fikk ny telefon brukte jeg ett gammelt simkort å kopierte numre der i fra. så tok jeg å la inn de nyeste kontaktene jeg hadde manuelt på den nye:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå