Sneglen Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Har en kamerat med ISDN, for rundt en mnd hadde han begge linjene/kanalene på og fikk 18-20Kbp/s i KaZaA, dette har eg sett med egne øyne. Kan noen forklare meg dette? Eller er det helt normalt for 128kbp/s linjer å få den hastigheten? 128kb/8=16Kb Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 10:34, skrev lordpiet: Quote: Den 2002-10-26 17:33, skrev John_^: ADSL teknikken som er nyere har høyere begrensning. Er ikke sikker på topphastigheten. VDSL og HDSL som er noen av de nyeste teknikkene som brukes på norges telenett har muligheten for enda høyere hastighet. Å kalle xDSL for ny teknologi er jo å ta litt kraftig i... Bare for å krangle litt :wink: At det er ny teknologi har jeg ikke påstått, men det er fortsatt noe av den nyeste teknologien som er utbredt på det norske telenett. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 og som sagt, hvor er det da mulig i tyskland? jeg har bodd der og vet at de kjører 128 på kun en linje, altså dobbel hastighet av her, mulig de har ett helt annet isdn system, det vet jeg lite om. 128 kbit på ISDN er mulig her i Norge også, men da benyttes begge ISDN linjene som går inn til huset ditt. Sikker på at det ikke er det som skjer i Tyskland? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå