Siomir Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) etter 10 år med kampen mot aliens gjennom et ormehull blir serien kanselert, men Atlantis fortsetter, jeg tror ikke atlantis kommer til å overleve særlig lenge hvis de ikke putter inn Michael Shanks inn i serien. les dette /crying out loud! Endret 26. august 2006 av Sk8on Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 hva med å holde seg til stargate tråden hvor dette er allerede mye diskutert Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 bump* Serien har bare blitt kanselert fra Scifi Channel, forøvrig så sier produsentene at de vil ha serien til å fortsette, så for dere som er fans, fortvil ikke:D sjekke denne Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 hva med å holde seg til stargate tråden hvor dette er allerede mye diskutert 6748497[/snapback] whatever.. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) how mature........ 6748572[/snapback] ja så "mature" det var av deg å kommentere det, du kunne heller linket den...jeg fant ikke noe om stargate ved første blikk...så unnskyld. men jeg fant det nå. Endret 27. august 2006 av Sk8on Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå