[^FLeX^] Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Kan noen være så snille å fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt et Microsoft Natural Keyboard Pro.. ikke Elite.. Dette er det splittede keyboardet med hurtigknapper øverst, USB og innebygd USB-hub. Har sjekket Prisguiden, men det er ikke riktige keyboard som står nevnt. Det står på ITbutikken.no at de har natural keyboard pro til litt over 400 kr.. hvilket er veldig tvilsomt i og med at det står ca 75 dollar på Microsofts hjemmeside. http://www.microsoft.com/hardware/keyboard...rd/nkp_info.asp Jeg har sendt mail til både Komplett og Multicom, men de kan ikke få tak i eller sier at det har gått ut av sortimentet.. merkelig egentlig, i og med at det er forholdsvis nytt og ganske hi-tech. Hvis man kan touch så er det keyboardet avhengighetsdannende... man får en perfekt vinkel med håndleddene og er behagelig ved mye skriving.. ingenting for ingenting at jeg har 444 tilslag per minutt med touchmetoden. Hvis noen vet et sted som har, eller hvis noen leverandører leser dette og vet de kan få tak i så vær så snill og post et svar eller mail meg. Det natural keyboard som jeg har nå er blitt slitt ut etter 5 års bruk. På forhånd takk! :smile: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Du kan jo kjøpe deg et logitech tastatur. Har natural desktop pro jeg og er strålende fornøyd med det. Har hatt det i over ett år nå og går fortsatt strålende. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Har du ikke hørt at touch ikke er bra for hendene da :smile: Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Leter selv etter ett slikt tastatur, Kan selvsagt få det i trådløst, men dette er ikke godt nok til spilling. Det funker selvsagt godt nok til vanlig skriving, men jeg ville heller hatt ett Microsoft Natural keyboard enn Logitech sitt trådløse. Liker dog Elite tastaturet best. Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 Quote: On 2001-12-12 13:31, MaxPain skrev:Leter selv etter ett slikt tastatur, Kan selvsagt få det i trådløst, men dette er ikke godt nok til spilling. Det funker selvsagt godt nok til vanlig skriving, men jeg ville heller hatt ett Microsoft Natural keyboard enn Logitech sitt trådløse. Liker dog Elite tastaturet best. Word up! Da jeg bruker tastaturet til spill også, så ønsker jeg ikke et trådløst tastatur, ellers hadde jeg hoppet på Logitechs "Natural" Pro som for øvrig ser ganske digg ut.. Får høre med Logitech jeg om de gidder å lage et som ikke er trådløst.. :wink: Elite tastaturet er mer kompakt, og de har satt piltastene på en helt fjern måte.. smale/tynne er de oxo.. Elite tastaturet får du forresten bestilt på Elkjøp hvis de ikke har de inne fra før av til en grei pris.. bruk prisgarantien også hvis du finner det billigere på et av webshopene! Natural Keyboard Pro har også USB-hub'en innebygd.. veldig kjekkt å koble mus og digi-kamera og slikt inn der.. Still looking for Microsoft Natural Keyboard Pro! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå