Jext Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Heisann! langtids leser men førstegangs poster på forumet. Det jeg lurer på er om noen har et bra forslag til et coop multiplayerspill? bor sammen med en kompis og vi har i lengre tid sett etter noe slikt. Husker hvor morro det var med coop i quake 1 "back in the day". Behøver ikke nødvendigvis være fps spill, alle forslag velkomne! Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Halo 2 hvis du har Xbox Ellers så er jeg ganske tom når det gjelder pc... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 swat 4 er perfekt for coop Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Eg vil anbefale deg å lese følgande tråd. Der er mange COOP-spel lista opp. Alle er ikkje med i første innlegg, så les heile tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=484883&hl= Då det som regel er dei same spela som går igjen i denne typen tråder er det greit å halde seg til den tråden. Om vi fortsetter å poste spel i der kan vi få ei fin oversikt etterkvart. Eg stenger derfor denne tråden. (Håper at eg ikkje skremmer deg frå å poste vidare på forumet Jext.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg