Thewiz Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hei! Jeg er straks 16 år men ser vel litt eldre ut. Så jeg bare lurte på hvor det er fester o.l på fredager og lørdager i Trondheim? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Burde ikke du vært i seng for lenge siden, gutten min? Fra spøk til revolver: Nå er ikke jeg lokalkjent i Trondheim, men har dere ikke noe ala Juniorklubben? Ungdomsklubb eller et tilsvarende rusfritt arrangement? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Burde ikke du vært i seng for lenge siden, gutten min? Fra spøk til revolver: Nå er ikke jeg lokalkjent i Trondheim, men har dere ikke noe ala Juniorklubben? Ungdomsklubb eller et tilsvarende rusfritt arrangement? 6748448[/snapback] Jo egentlig Det er akuratt det. Jeg vet ikke om noen Ungdomsklubber eller lignende. Det var et-eller-annet opplegg på Ungdomskolen, men det er jo beyond nå. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Tipper du kommer inn på studentersamfunnet, har kommet inn der flere ganger som 17 åring og dørvakta ville vel ikke enset UBL engang. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Du kan jo prøve å komme deg inn på 3B ? Den gode nabo, kanskje (fest og "fest" )? Jeg vet liksom ikke helt hvilke aldersgrenser det er på forskjellige steder enda, har ikke blitt så godt kjent. Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Eller så er jo Moholt-kjellerne en sikker vinner for alle under 18 :!: Katastrofefyllen for alle 16-åringer er sikret her.. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Snart 18 jeg da:P men finnes ikke stort i trondheim...Ta deg en tur på UFFA...Der får alle kjøpe øl uten spørsmål engang!! Eller så er det fest hver lørdag å søndag på omtrent alle små vannene rundt omkring i byen(kyvannet, lian osv) men der er det KUN fjortisser omtrent... å rusfritt har vi kultursentert ISAK som sikker starter for fullt ganske snart. Eller så får du bare ta deg en tur hjem til meg en kveld:P haha Endret 27. august 2006 av sixx Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Takker for svar alle sammen. Hvor bor du hen da Sixx? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Var noen som lurte på det samme i SO i går, klippet derfra. Samfundet er en grei plass, ja, men virker som om folk holder seg mye for seg selv der. Mulig det bare er jeg som er en usannsynlig ekkel og lite medgjørlig type (sannsynligvis) Ellers så er det få bra utesteder for attenåringer i Trondheim. Liker du nagler, lakk, lær, army boots og ekle metallhuer som fråder så er nok 3B stedet for deg. VIP tror de er det mest eksklusive av det ekslusive, og kjører verdens teiteste dresskode og kvalmeste betjening. Fifth Avenue var helt greit, men det har vel fått 20-årsgrense. Mormors er hjemmekoselig og har billig børst, men trekker til seg noen ytterst snodige mennesker til tider. Exit bærer stempel som det offisielle russestedet så vidt jeg vet, noe som betyr at klientellet gjerne er folk mellom 14 - 17 år som lager kvalme og drikker hjemmebrent og solbærsaft-komboen sin. Alle de nevnte er attenårssteder. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Eller så er jo Moholt-kjellerne en sikker vinner for alle under 18 :!: Katastrofefyllen for alle 16-åringer er sikret her.. 6750420[/snapback] Jeg vil ikke ha 16-åringer inn på La Bamba ! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Mulighetene for å feste i Tr.heim åpner seg mer når du blir 20 år, men de plassene som har 18-års grense er Vip Lounge, 3b, Samfunnet(bodegaen) og Exit. Selv foretrekker jeg førstnevnte, de har nettopp anskaffet seg nye lokaler ved Ravnkloa. Den dagen du blir 20-år kan du gå på Tiger Tiger, Vista, Rio og Cherrox. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Tiger Tiger osv. er vel ofte oppe for folk under 20 rundt semesterstart osv. Cherrox trodde jeg forøvrig var 18-årsgrense; det var mange jenter i køen som ikke så veldig gamle ut når jeg gikk forbi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå