Gå til innhold

Dell sitter ikke på baken!

melsom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke verst. Selve byggingen går raskt. Bor du nær fabrikken, eller er den i utlandet?

6748690[/snapback]

Ditt ordrenummer XXXXXXXXX ble sendt fra Dell’s europeiske produksjonssted den 26/08/2006 17:28:56.

Tror den er i irland, så nei, bor ikke nær fabrikken :p

Endret av melsom
Lenke til kommentar
Ikke verst. Selve byggingen går raskt. Bor du nær fabrikken, eller er den i utlandet?

6748690[/snapback]

Ditt ordrenummer XXXXXXXXX ble sendt fra Dell’s europeiske produksjonssted den 26/08/2006 17:28:56.

6748791[/snapback]

Bor du sentralt i landet så transporten går raskt? Det kunne vært interessant å se hvor raskt det går til ulike deler av landet.
Lenke til kommentar

6748690[/snapback]

6748791[/snapback]

Bor du sentralt i landet så transporten går raskt? Det kunne vært interessant å se hvor raskt det går til ulike deler av landet.

6748831[/snapback]

Vestfold :) Skal poste når jeg får laptopen i hus! :)

Lenke til kommentar

Ja de ligger ikke på latsiden nei. Når jeg bestillte en fredags ettermiddag, så var maskinen i Oslo mandag morgen. Veldig bra.

En annen sak er Dells samarbeidspartner på frakt-siden, Schenker, som brukte en uke på å få den opp til Tromsø. Da måtte jeg dra å hente den selv (mandag) fordi de ikke hadde utkjøring til privatkunder annet enn på onsdager, og så lenge orket jeg ikke vente. Altså ca 2 døgn (i en helg) på produksjon og transport Irland Oslo. 9! dager på å få den fra Oslo til Tromsø.

Med de fraktprisene de opererer med (ca 500,- mener jeg) så må det vær mulig å få det raskere levert. Herregud jeg får da gitarer levert fra USA med ekspress (3-4 dager) på døren for ca samme prisen.

Olav

Lenke til kommentar

Da fikk jeg maskinen idag. Er så heldig å ha schenker en 1km unna her jeg bor, så hentet den bare selv. Kan da ikke si det var så ille, i.o.m. at den ble bestilt på fredag.

En liten ting though.. PCen nekter å linke på LAN, noen som har noen idè? Har testet flere kabler.

Lenke til kommentar

Til sammenligning har ting jeg har handlet blitt pakket/sendt 3-4 timer etter bestilling (ferdigdeler, f.eks. minnekits, batteripakker) til ~8 timer ved custom laptops og stasjonære. Selvfølgelig tatt opp til 2-3 dager også da, men vanligvis samme dag. Også fått ting pakket og sendt på søndag.

Lenke til kommentar

6748690[/snapback]

6748791[/snapback]

6748831[/snapback]

Jeg bor temmelig sentralt her i landet. Kunne hente pakka fra Dell på Alnabru, linjegodsterminalen. Det tok 9 dager fra varen var bestilt og betalt, til jeg fikk denne. Kan nok tenkes at det har en sammenheng med en kampanje som pågikk på denne maskinen som sørget for "lang" leveringstid.

Jeg er fornøyd med maskinen, en Dell Inspiron 6400, som jeg skal sende avgårde til muttern :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...