big-t Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) hei jeg har en ipod jeg sku prøve og instalere linux på men noe jik frykteli galt. etter det så viste ipoden seg bare som en harddisk i min datamaskin og den kunne ikke finnes av ipod updater men så formaterte jeg den og kjørte ipod updater igjen og da fikk jeg denne meldingen... er det noen som vet ka som skal jøres trenger ipoden min btw jeg kjører windows xp Endret 26. august 2006 av big-t Lenke til kommentar
big-t Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 jeg klarte til slutt og fikse ipoden så jeg kan liskogott skrive hvordan jeg klarte det så andre som har samme probleme få litt hjelp husk denne veiledningen e basert på ipod video vet ikke om det fungere på andre ipoder steg 1 last ned dette geniale porgramme http://www.felixbruns.de/iPod/iPodLinux/SP27213.exe steg 2 instaler det så starte du det da skal det se noe sann her ut husk og ha ipoden tilkobla nu så veger du den på listen sett på bilde under skriv du hva den skal hete så velger du bare quik format så trykker du bare på start knappen så venter du tel den er ferdig så kjøre du bare ipod update som kan finnes her last ned ipod update her så instalere du det og starter det og da skal det se noe sann her ut så trykker du bare på gjenoppbygg så venter du til den er ferdig så er ipoden fiksa og du kan igjen ha mange kosetimer med den igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå