_Mathias_ Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hei, fått min nye pc. Har lyd problemer, den går _VELDIG_ i bølger. Noen som vet hvorfor? Takker for svar Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 i bølger? som i at volumet endrer seg? Lenke til kommentar
zataka Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) oops.. du mener lyden.. hehe:P lastet ned siste drivere? Endret 26. august 2006 av zataka Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 ja, det endrer seg hele tiden... det "lagger". Hører ikke lyd hele tiden osv.. Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 drivere til? har ikke lydkort Lenke til kommentar
zataka Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 drivere til? har ikke lydkort 6748129[/snapback] du har integrert lydkort i hovedkortet antar jeg:S gå inn på hjemmesiden til hovedkortprodusenten din og prøv her.. Lenke til kommentar
kRYTEC Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 drivere til? har ikke lydkort 6748129[/snapback] Hvordan får du da lyd ut av pc'en? Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Ja jeg har integrert lydkort... Asus Lenke til kommentar
zataka Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ja jeg har integrert lydkort... Asus 6748264[/snapback] ta å stikk innom hjemmesiden til asus å last ned siste Hovedkort driver for ditt kort... har du foresten prøvd høytalerene du bruker på en annen pc( for å sjekke om det er noe feil med ledningene) Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) hiver meg på, har samme problem. lagger er nok den beste beskrivelsen. evt hopper. har lasta ned siste driver og installert den, seff reboota maskina. det oppstod i dag. er i alle programmer, både spill og winamp. tror derfor det kan enten være lyddriveren eller dx som gjør det. har abit ic7g med ac97 lyd, analog utgang. fantastisk irriterende noen som har noen ide? edit: bedre beskrivelse, det er static hele tia, og innimellom er det tydelige pauser. som om det sitter en gnom og trykker pause og play fra tid til annen. ca 1gang i sekundet, men ikke regelmessig. fatter ikke hva det kan være. Endret 26. august 2006 av Spr0cket Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 For eksempel når jeg og noen venner sitter på vt, hører dem hva jeg sier, men jeg hører ikke dem. Har ikke på mute sound. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Visst jeg har på Windows Media Player, da hører jeg bedre. Hvordan kan dette ha seg? Det er vel en instilling. mvh Mathias Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Visst jeg kjøper ett lydkort, ett exsternt USB 2.0, for eksempel IceMat. Vil problemet forsvinne da? mvh, Mathias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå