frisyre Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Nå har jeg prøvd mye forskjellig, men enda ikke fått til det jeg vil oppnå. Noen som vet om et Java Appelet som kan uploade bilder/video? Trenger det utrolig mye. Takk på forhånd Lenke til kommentar
krigun Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Nå har jeg prøvd mye forskjellig, men enda ikke fått til det jeg vil oppnå. Noen som vet om et Java Appelet som kan uploade bilder/video? Trenger det utrolig mye. Takk på forhånd 6748002[/snapback] Hvorfor ikke bruke vanlig HTTP multipart form upload istedenfor? Applets har ikke uten videre tilgang til å lese filsystemet på klienten. Du vil laste opp en fil til en server, ikke sant? Endret 26. august 2006 av krigun Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Jess. You're right. Skal la medlemmene laste opp sine egne videoer Lenke til kommentar
krigun Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jess. You're right. Skal la medlemmene laste opp sine egne videoer 6749525[/snapback] For eksempel: http://www.jguru.com/faq/view.jsp?EID=1045507 Du må ha en servlet engine kjørende på serveren da (Tomcat, Jboss, whatever). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå