buundi Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg har en tynnklient som bare har ps2 inngang. Også har jeg et usb tastatur jeg gjerne skulle ha brukt på denne boksen. En slik overgang trudde jeg man kunne kjøpe i en hvilken som helst databutikk, men der tok jeg feil. Finnes det Overgang fra usb til ps2 for tastatur, eller er dette teknisk umulig? Lenke til kommentar
Mow Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ja dette finnes. Jeg har et par overganger liggende hjemme. Har du prøvd på Clas Ohlson? De har vel det meste av småting. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Det var godt å høre. Jeg var på Claes Ohlson i dag faktisk, men det hadde de ikke. Noen som har en link til hvor jeg kan få tak i slike? Lenke til kommentar
Mow Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har lett litt i natt etter dette, men ser ikke ut til at noen norske nettbutikker selger dette som "standalone", selv om det er ganske normalt å få med når man kjøper USB tastatur. Men om det ikke haster, kan du jo bestille fra utlandet. Amazon funker f.eks: http://www.amazon.com/gp/product/B0009JCV6...3745560?ie=UTF8 Lenke til kommentar
buundi Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Takk skal du ha mow, jeg får bestille der som en siste utvei, men hvis noen der ute vet om noen i norge kan ha dette så syng ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå