choffo Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hei hei, jeg har en Ford Sierra is. Jeg har nå satt på rakt rør med bare bakpotte, det ble en raspete lyd og sånn. Har det noe å si på motoreffekten? For det viket som om jeg mistet effekt! Har det noe å si på motoren i det heletatt? Håper på svar? Mvh kjell Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Har du fjernet katalysatoren (påkrevd for biler nyere enn 1989)? Lenke til kommentar
choffo Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 nei er ikke nyere enn 89... Lenke til kommentar
Powerlifter Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det skal ikke ha noe å si,men det kan hende at biltilsynet ikke er så fryktelig imponert da hvis den ikke overholder gjeldende støykrav. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tipper du har mindre effekt nå ja... biler uten overladning skal ha en viss motstand i eksosen for å yte bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå