twarr Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hei! Skal bygge en ny pc, jeg skal ha et chieftec bigtower svart, men hvilken serie er den beste? Det finnest nå scorpio og andre.. Noen meninger? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Håper noen svarer på dette, for det lurer jeg også på. Skal kjøpe meg ett nytt kabinett snart og da skal jeg ha cheftech og intet annet! :smile: Lenke til kommentar
alfern Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Scorpio og Dragon er identiske bortsett fra frontplaten, plassen inni er like stor... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Har Dragon Bigtower og er svært fornøyd, det er MYE plass, og jeg digger muligheten til å plasere vifter foran harddiskrammene (dette burde vært påbudt), plassen er generelt sett veldig god, har jo plass til 6 cd-rom'er og en ekstra strømforsyning og 6 harddisker i hdd-rammene (plass til to disketstasjoner, kan jo putte harddisker der også..) Det er NOK plass for de fleste...... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 kommer på det samme om du tar dragon, scorpio eller matrix, de er prikk like på innsiden. bare velg det du syns er tøffest Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 jeg holder en knapp på dragon-serien. :-Þ Lenke til kommentar
tusul Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 jeg holder også en knapp på dragon-serien. er godt fornøyd med mitt.. :smile:) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 mere nokk plass i midi tower fra chieftec. har aluminium! det er det beste! lett :smile: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 17:21, skrev venomzorg:mere nokk plass i midi tower fra chieftec.har aluminium! det er det beste! lett :smile: pingle, må skaffe deg et bigtower vet du, da får du trena en del til og fra lan og når du skal i heletatt flytte på den Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Tilbudet på komplett da, chieftec aliminium midi tower, er det no da ? Virker jo ganske billig iforhold til prisene jeg har sett på aliminiums kabinetter iallefall. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Skal du ha Alu burde du først kjøpe LianLi om du har penger! Chieftec er veldig bra men LianLi er vel noe bedre, ja. Meget pene kabinetter også! Det eneste som jeg syns er en stor fordel med Chieftec serien er at du har frontdøra, den er meget nyttig! Dr.X Lenke til kommentar
zacka Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg har selv hatt Matrix Midi i sølv. Var veldig fornøyd med designet. Har hatt Dragon Midi sort, og som sagt er de helt like inni, men jeg foretrakk designet på det nyere toweret Matrix: Smaken er som baken... :smile: Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Skjekk ut thermaltake sine kabinetter på microplex, billig i forhold til alt du får med Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 winner serien med 360w!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå