FnTor Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Har fåt litt problemer med internett på den ene PCen. Jeg kan logge på internett og alt virker greit helt til jeg skal prøve å surfe og gå innpå msn. Det funker ikke.... får vite av MSN at det er noe galt med: -DNS - nøkkel porter Det eneste jeg kan bruke internett til er å spille online. Det har ikke vært sånn før og var noe som skjedde helt plutselig. Og det er ikke noe feil med internetten for den funker fint på PC nr.2 noen som kan hjelpe meg ? Må bare beklage for overskriften iste.... Endret 27. august 2006 av FnTor Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Står litt om 'DNS' og 'DNS FLUSH' her, http://www.updatexp.com/dns-windows-xp.html. Mulig det kan hjelpe deg. Prøv å sett DNS-serveradressen i IP-oppsettet på maskinen din til samme IP-adresse som routeren din har. Antar du har en router siden, du har flere maskiner i huset. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Holdt på og skrive det samme som føste men når jeg så hans så jaja... Godt at du laget en ny en, ville at du skulle få svar men orker ikke svare på HEIHEI SE PÅ MIN TÅD! Lenke til kommentar
FnTor Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 (endret) hehe, det er sant det du sier. VELDIG SLITSOMT Å LESE NÅR DET STÅR SKREVET SÅNN. men over til temaet. jeg bruker ikke ruter så det funker nok ikke og det greiene jeg skulle laste ned blir ikke det et problem når jeg ikke kan gå innpå internett ( med den andre dataen ) og laste det ned ? takker for svar Endret 26. august 2006 av FnTor Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 og det greiene jeg skulle laste ned blir ikke det et problem når jeg ikke kan gå innpå internett ( med den andre dataen ) og laste det ned ?Laste ned hva? Står en kommando som du bør prøve i kommando-vinduet (ipconfig /flushdns), samt to endringer i registeret. Hvordan er nettverket ditt satt opp og hvilken internettleverandør har du? Lenke til kommentar
FnTor Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 ja så at du ikke mente jeg skulle laste ned noe . beklager Jeg har online adsl med en hastighet på 1500/300kbits. jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg finner ut hvordan nettverket mitt er satt opp. men jeg tror det er satt opp som: online adsl ( standard ) sorry for et litt dårlig svar Lenke til kommentar
FnTor Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 må bare få med at jeg ikke helt skjønte hvordan jeg skulle gjøre det som siden forklarte ( siden du linket til ). Lenke til kommentar
FnTor Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 noen som kunne forklart meg hvordan jeg skal gjøre det de sier på denne siden ? http://www.updatexp.com/dns-windows-xp.html er litt noob når det gjelder data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå