Gå til innhold

Kommentarer - Nuclear Cube

Anbefalte innlegg

Mulig jeg setter den på baksiden av kabinettet. De lyser nemlig blått, Blir litt for mye fargeklæsj foran om jeg skal ha blått også. Er de bak er det enkelt å komme til (det er en desktop)

Pluss at jeg er ikke flink nok til å lodde til at jeg klarer å bytte de ut. Dessuten har jeg meldt meg på Uoffisiell arbeidslogg konkurransen så da må jeg bli ferdig til 15.09.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til Klekkuz/klikkabzerk

Plexien kostet 525,- kroner for 500x800 mm. Tror det var målene hvertfall.

Ja det ble ganske pent med de nye veggene av plexi. Jeg tenkte litt på det med viftestyring i toppen. Tror det kan bli bra. Sammen med et par håndtak på toppen + Frost etchen på siden bør det se ut som en ordentlig fin "bombe"

Eneste jeg tenker på er at den ikke må se altfor mye ut som en bombe da den skal være med på fly til USA. Flytter om en måned eller noe sånnt =)

til tdnoz

Thanks er ganske fornøyd selv =)

Det som gjenstår nå er å lage en ny plexi bay til hardisken. Montere DVD brenneren (her sliter jeg litt med å lage et helt nøyaktig feste da rom for feil er veldig liten, liten vil si tykkelsen av en CD plate. Her tror jeg jeg kommer til å sikre et helt nøyaktig feste med limpistol eller aralditt. Hater å måtte ty til lim her men ser ingen annen løsning for få det nøyaktig nok.

Da er jeg ferdig på jobb! clas ohlson neste =)

Lenke til kommentar
jeg har bare 1 ord... GENIALT... jeg har sitti og irritert meg over designet på den kassa der i lengere tid nå (det med DVD romen på siden) også kommer du med slot in i front... det er fantastisk...

6850620[/snapback]

:dremel: TIHI

Thanks, hadde egentlig bare tenkt å ha en vanlig DVD rom på siden men da hardiskene ikke passet slike jeg vill ha dem skjønnte jeg at her måtte jeg bare ta saken i egne hender =) broom broom

Lenke til kommentar

Takk for så mye positiv tilbakemelding :) Dette er som sagt min første casemod så mulig ikke så proff som mange liker å se. Men føler selv at jeg fikk til en ålreit mod. Hadde heller ikke så god tid til å gjøre absolutt alt 100% clean og gjennomført. Klasket alt sammen på en nesten 3 uker hvor jeg stort sett mekket med den etter jobben.

Hehe, ja jeg tenkte at folk kanskje etterhvert ville se den i action så jeg legger til en video.

Se videoen av

Her moser jeg inn en Diablo CD og ejecter den igjen.

Dere kan stemme på den casemodden dere liker best her

Endret av bearcarlsen
Lenke til kommentar
Så du må slot-out ved å klikke på pc'en altså... syns den bråkte mye.. hmm..

6880023[/snapback]

Vel, ja, alternativet hadde jo vært å fjernet hele fronten så hele DVD brenneren syntes, men den ideen likte jeg ikke

Ellers så kunne jeg loddet en ledning og kjøpt en knapp jeg festet på kabinettet. Mulig jeg gjør dette i fremtiden.

Jeg tok av dekselet foran for å se hvor lite område det var å lodde på og fant ut at mitt loddebolt ikke egner seg og jeg er heller ikke stø nok på loddinga. Det er uansett ganske uproblematisk å løse ut CD-ROM en fra windows.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...