bearcarlsen Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Mulig jeg setter den på baksiden av kabinettet. De lyser nemlig blått, Blir litt for mye fargeklæsj foran om jeg skal ha blått også. Er de bak er det enkelt å komme til (det er en desktop) Pluss at jeg er ikke flink nok til å lodde til at jeg klarer å bytte de ut. Dessuten har jeg meldt meg på Uoffisiell arbeidslogg konkurransen så da må jeg bli ferdig til 15.09. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 jau så det i dag, skulle medle meg å på men blir ikke ferdig til da.... men er enig at det er ikke fint med alle slags farger i pcn.. Lenke til kommentar
qlubber Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Halla Bjørn. Begynner å se nice ut dette her. Spørs om jeg må komme bort en dag med noen pils, og ta en titt. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Sweet! Ble veldig pent med nye vegger av plexi i stede for et vindu. Men en ting jeg lurte på hva kostet plexien? Men kan du ikke ha viftestyringen i toppen? Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 nais:P den røde side dørra ble orginal og tøff Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Til Klekkuz/klikkabzerk Plexien kostet 525,- kroner for 500x800 mm. Tror det var målene hvertfall. Ja det ble ganske pent med de nye veggene av plexi. Jeg tenkte litt på det med viftestyring i toppen. Tror det kan bli bra. Sammen med et par håndtak på toppen + Frost etchen på siden bør det se ut som en ordentlig fin "bombe" Eneste jeg tenker på er at den ikke må se altfor mye ut som en bombe da den skal være med på fly til USA. Flytter om en måned eller noe sånnt =) til tdnoz Thanks er ganske fornøyd selv =) Det som gjenstår nå er å lage en ny plexi bay til hardisken. Montere DVD brenneren (her sliter jeg litt med å lage et helt nøyaktig feste da rom for feil er veldig liten, liten vil si tykkelsen av en CD plate. Her tror jeg jeg kommer til å sikre et helt nøyaktig feste med limpistol eller aralditt. Hater å måtte ty til lim her men ser ingen annen løsning for få det nøyaktig nok. Da er jeg ferdig på jobb! clas ohlson neste =) Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 jeg har bare 1 ord... GENIALT... jeg har sitti og irritert meg over designet på den kassa der i lengere tid nå (det med DVD romen på siden) også kommer du med slot in i front... det er fantastisk... Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 jeg har bare 1 ord... GENIALT... jeg har sitti og irritert meg over designet på den kassa der i lengere tid nå (det med DVD romen på siden) også kommer du med slot in i front... det er fantastisk... 6850620[/snapback] TIHI Thanks, hadde egentlig bare tenkt å ha en vanlig DVD rom på siden men da hardiskene ikke passet slike jeg vill ha dem skjønnte jeg at her måtte jeg bare ta saken i egne hender =) broom broom Lenke til kommentar
janingar Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Må bare si at det ble råkult med den røde døra der Du skal ha tilsvarende på andre siden? Stå på! Du vil ha et sterkt bidrag til konkurransen i alle fall. Jan Ingar. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Dette har jo virkelig tatt form! De "nuclear" grillene ser jo ikke dumme ut heller. Tror du har en delvig god sjangse i worklog konkuransen Tipper du lett får byttet MISTen din via bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 dette ble fet! helt rå! Lenke til kommentar
chase Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Som mange andre har sagt, veldig bra Får vi se den Slot-in i action eller? hadde vært enda stiligere om du hadde hatt katode på begge viftene i front, men for all del, veldig stilig. Petter Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Takk for så mye positiv tilbakemelding Dette er som sagt min første casemod så mulig ikke så proff som mange liker å se. Men føler selv at jeg fikk til en ålreit mod. Hadde heller ikke så god tid til å gjøre absolutt alt 100% clean og gjennomført. Klasket alt sammen på en nesten 3 uker hvor jeg stort sett mekket med den etter jobben. Hehe, ja jeg tenkte at folk kanskje etterhvert ville se den i action så jeg legger til en video. Se videoen av Her moser jeg inn en Diablo CD og ejecter den igjen. Dere kan stemme på den casemodden dere liker best her Endret 16. september 2006 av bearcarlsen Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 med egen video å greier:P Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Dæven å pent ! *klappe* Tenkt på det kabinettet selv, men bygger vel HTPC selv.. om det går i dass blir det en sliken'ænn og litt modding Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Så du må slot-out ved å klikke på pc'en altså... syns den bråkte mye.. hmm.. Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Så du må slot-out ved å klikke på pc'en altså... syns den bråkte mye.. hmm.. 6880023[/snapback] Vel, ja, alternativet hadde jo vært å fjernet hele fronten så hele DVD brenneren syntes, men den ideen likte jeg ikke Ellers så kunne jeg loddet en ledning og kjøpt en knapp jeg festet på kabinettet. Mulig jeg gjør dette i fremtiden. Jeg tok av dekselet foran for å se hvor lite område det var å lodde på og fant ut at mitt loddebolt ikke egner seg og jeg er heller ikke stø nok på loddinga. Det er uansett ganske uproblematisk å løse ut CD-ROM en fra windows. Lenke til kommentar
langballe7979 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei. Jeg lurer på hvor du har kjøpt den plexi plata.! Var sikkelig stilig Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Hei. Jeg lurer på hvor du har kjøpt den plexi plata.! Var sikkelig stilig 6921473[/snapback] Jeg kjøpte den fra AFU plast Industrier i drammensveien. Lokale glassmestere skal kunne få tak i slikt ganske enkelt. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ville bare gi mine kudos :-) Synes det ble meget bra til slutt. Artig å lese loggen også, da det virker som om du har hatt godt humør på veien. Kjør på ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå