Hayer Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hei! Har problemmer med at radiatoren bråker... Noen som har noen tips til billige radiatore(Uten vifter) eller en bygge selv løsning? Eller bare noen tips for å få den gammle til å gå litt stillere(Ikke si at jeg skal kjøpe VifteStyring! plz har det alt:P) Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) kan du ikke bare bytte vifta da? personlig har jeg en skikkelig verstingradiator, med plass til 3*120 mm vifter, men de trengs ikke for radiatoren har så stor effekt i seg selv, det funket både på p4 på 3 ghz tror det var en "prescott" og på AMD 3700+ som jeg har nå Endret 26. august 2006 av SirAmp Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Er vel -LITT- feil å si at radiatoren bråker? Bytt viftene du... SilenX 11dB FTW! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Eller du kan kjøre viftene dine på lavere "strømstyrke" slik at de ikke bråker så mye. Søk på google eller i forumet etter "7 volt mod av vifte" eller no og du finner nok info. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 mh-m...Tok av viften jeg å nå har det begynnt å dogge på innsiden av vann tanken...Er det farlig? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Er vel tegn på at vann-temperaturen stiger. Hva er CPU-temp? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Det er ikke farlig, men betyr av temperaturforholdet mellom vann og tankvegg er såpass stort at "vanndamp" kondenseres på innsiden av tankveggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå