Gå til innhold

GeForce FX 5900XT - Bra kort?

Anbefalte innlegg

Hei. Fikk familiens pc for en uke siden. Tror den ble kjøpt i januar ellerno, Dell forøvrig..

Men, det jeg lurer på, er dette kortet noe bra, vil det kunne dra de beste spillene i tiden fremover. (Conan etc.) Og hvor lenge vil dette kortet vare?

Jeg har lite peil på skjermkort, men noe kan jeg jo da. Er vel 7900 som er det beste for tiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5900XT var en gang et ok kort, men det var flere år siden. I dag kan det nok kjøre noen nyere spill, men det vil stort sett være med minimum detaljer og dårlig framerate. Har du tenkt å spille nyere og framtidige spill med noen detaljer og grei ytelse, vil jeg anbefale Radeon X1900XT hvis du har råd til det. Hvis ikke gir GeForce 7600GT super ytelse til prisen.

Edit: Du har antakeligvis en AGP-port, og ikke PCI express på Pc-en din. I så fall må du bytte hovedkort, og eventuelt også prosessor for å bruke disse kortene. Utvalget i agp-kort er for øyeblikket mye dårligere enn på PCi express.

Endret av Dauemannen
Lenke til kommentar
5900XT er gammalt no og så veldig god ytelse kan du ikkje forvente deg.

6747626[/snapback]

Ytelse er ikke så viktig. Bare jeg får dratt spill i grei oppløsning...

Drar Dark Messiah ganske så bra. :)

6747666[/snapback]

Gullkorn? :tease:

Neida, det kortet er nok, som andre sier ganske gammelt, så ikke forvent deg noe store saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...