Bjarnez Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 hva synes dere er det beste programmet for å gjøre cder om til mp3? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 HyCD Play&Record. veldig bra program etter min mening. :smile: Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
ursa81 Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg bruker først Nero Media Player for å konvertere CD til WAV-filer å ha på disken (dette programmet følger med neRO om du bruker det til å brenne CDer). Deretter bruker jeg demoversjonen av Thompson MP3PRO-spilleren for å konvertere til MP3PRO... Denne komprimeringa er bedre enn vanlig mp3... Det som er så synd er bare at det ikke er blitt en standard. Men om du koder i mp3pro får du altså en mye bedre diskantlyd! Dette er noe jeg har ergret meg over i lengre tid på MP3-formatet... Og så blir filene mindre selvsagt... Veldig å anbefale! Om enn noe tungvint.. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Anbefaler Exact Audio Copy. Skal være av de bedre, hvis ikke det BESTE programmet til å rippe CD Plater. Solaris Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 EAC er kjent som det beste ja.. Hent ned EAC, Lame encoderen og les litt for å finne ut hva slags preset du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå