Gå til innhold

Sir. Elton John vil lage Hip-Hop

iChristian

Anbefalte innlegg

En homofil engelskmann blir sikkert tatt imot med åpne armer i hiphop miljøet!  :hmm:

6748361[/snapback]

Jada skal ikke se bort ifra at Elton blir nye medlemet i Gunit snart :D

6748677[/snapback]

Kanskje de kan skifte navn til Eunit, eller??

Hehe..Hehe..Heh..

hhehhe..heh..

6749897[/snapback]

Eller hva med Gay-unit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La oss ikke spore helt av. Denne tråden handler om Sir Elton, ikke homsespekulasjonene rundt G-Unit.  :)

-----

"Ghetto Gospel" er en helt grei låt. Om han går i den retningen med den eventuelle hip-hop plata si, kommer den nok til å selge godt.

6751332[/snapback]

Sorry for OT, du har rett :)

Angående Ghetto Gospel, så er jo Elton helt avhengig av at det finnes rappere som er hypp på å backe han opp, han kan jo ikke rappe selv. Spørsmålet er da, er det noen som vil lage hip-hop med Elton? For meg så virker den eller de personene som utrolige sell-outs hvis de gjør det.

Lenke til kommentar
Angående Ghetto Gospel, så er jo Elton helt avhengig av at det finnes rappere som er hypp på å backe han opp, han kan jo ikke rappe selv. Spørsmålet er da, er det noen som vil lage hip-hop med Elton? For meg så virker den eller de personene som utrolige sell-outs hvis de gjør det.

6751359[/snapback]

Du vet, de trenger cash til mer bling bling ;)

Lenke til kommentar
La oss ikke spore helt av. Denne tråden handler om Sir Elton, ikke homsespekulasjonene rundt G-Unit.  :)

-----

"Ghetto Gospel" er en helt grei låt. Om han går i den retningen med den eventuelle hip-hop plata si, kommer den nok til å selge godt.

6751332[/snapback]

Sorry for OT, du har rett :)

6751359[/snapback]

Sell-out fordi man lager musikk med en legende? Er bare bra at artister går nye veier og prøver ut nye ting.

Lenke til kommentar
Spørsmålet er da, er det noen som vil lage hip-hop med Elton? For meg så virker den eller de personene som utrolige sell-outs hvis de gjør det.

6751359[/snapback]

Og det er derfor han nå sitter i samtaler med hiphop-produsent Dr. Dre om et nytt prosjekt: Elton Johns første hiphop-plate.
Som vi ser avviste ikke Andre han blindt. Han har nok muligheten til å få med seg folk også.
Lenke til kommentar
Sell-out fordi man lager musikk med en legende? Er bare bra at artister går nye veier og prøver ut nye ting.

6751383[/snapback]

Ja, for meg så virker hele prosjektet bare en greie for å tjene penger, og da blir det sell-out i mine øyne.

6751490[/snapback]

Noen grunn til at Elton og Dre skulle tjene så snormt mye mer?

Lenke til kommentar
Å? Mistet du respekt for Redman etter han lagde låt med frk. Aguilera? Premo har også produsert for hun og Fat Joe, Jadakiss, Snoop og maange andre har gjort slike ting for å tjene penger.

6752359[/snapback]

Paris Hilton feat. Jadakiss & Fat Joe, denne sangen finnes...., jeg mista i hvert fall den lille respekten jeg hadde igjen for Fat Joe da.

Elton kan kanskje spille piano i et eller annet refreng på en eller annen pharell.låt :shrug: , får kanskje vente og se før jeg slakter det helt

Lenke til kommentar
Noen grunn til at Elton og Dre skulle tjene så snormt mye mer?

6751856[/snapback]

den skjønte jeg ikke helt, jeg har ikke nevnt noe samarbeid mellom Dre og Elton. Men er dette fakta, så mister jeg faktisk litt respekt for Dre.

6752333[/snapback]

Står jo i artikkelen at de har vært på talefot om et sammarbeid. Poenget er at begge har enormt med cash, og Dre kan tjene vanvittig mye mer på å produsere andre ting enn hip-hop-album med Elton. Tror nok at Elton John tjener mer på det han vanligvis driver med enn med en slik hip-hop-skive.

Men er det ikke gøy at noen artister velger å gi seg selv litt utfordring og ikke gjøre som alle andre? Jeg vil nok beundre Elton litt selv om dette prosjektet hans mest sannsynlig går til helvete, fordi han faktisk våger seg ut på noe helt nytt.

Litt tungvindt skrevet, men du forstår hva jeg mener?

Lenke til kommentar

I Ghetto Gospel, løfter jo Elton sangen litt i hooken, og dette funker bra.

Men som oftest er dette bare tilfeldigheter, jeg mener, T-Pain Feat James Blunt eller Halvdan Sivertsen og M.O.P funker like bra. Det betyr ikke at Halvdan og James er hiphop artister.

Så jeg tror ikke at Elton vil ha noen lang hiphop karriere. Men han er velkommen som hooker i hiphop låter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...