Gå til innhold

PCExpress vil ikke ha noe med kunder å gjøre

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte på hvordan de håndterte retur av skjerm, PCExpress holder til i nærheten der jeg bor.

Sist jeg kjøpte CRT skjerm måtte den byttes fordi den var uklar, så jeg lurte på om jeg kunne kjøpe også teste på "kontoret" deres på Tveita. Men de har ikke lager og sender direkte fra grosist.

OK, hva med å kunne levere skjermen hos dem om det skulle være feil, nei da måtte jeg kontakte Viewsonic. Så skjekket jeg på viewsonic.com men fant ingen informasjon under Norge/Support. Kontaktet igjen PCExpress og de ringte Viewsonic men de sa bare det var Infocare som utførte jobben og de sendte erstatning med Posten.

PCExpress er dyrest så jeg tenkte de hadde litt ekstra service.

Vil ikke webshopper ha noe med kundene å gjøre lenger? Bare selge? Kanskje billig ikke er så bra likevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har PLIKT til å behandle din reklamasjon, hvis de nekter kan du som kunde være vanskelig og sende et hevingskrav :).

Men selvfølgelig, er både enklere og raskere for deg som kunde å behandle din retur selv direkte mot leverandør.

Men som sagt, du har krav på at de behandler din reklamasjon - kostnadsfritt for deg som kunde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...