Gambler FEX online Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hei! Jeg lurte på hvordan de håndterte retur av skjerm, PCExpress holder til i nærheten der jeg bor. Sist jeg kjøpte CRT skjerm måtte den byttes fordi den var uklar, så jeg lurte på om jeg kunne kjøpe også teste på "kontoret" deres på Tveita. Men de har ikke lager og sender direkte fra grosist. OK, hva med å kunne levere skjermen hos dem om det skulle være feil, nei da måtte jeg kontakte Viewsonic. Så skjekket jeg på viewsonic.com men fant ingen informasjon under Norge/Support. Kontaktet igjen PCExpress og de ringte Viewsonic men de sa bare det var Infocare som utførte jobben og de sendte erstatning med Posten. PCExpress er dyrest så jeg tenkte de hadde litt ekstra service. Vil ikke webshopper ha noe med kundene å gjøre lenger? Bare selge? Kanskje billig ikke er så bra likevel. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Du må ikke handle på den dyreste butikken for å få bedre service, den blir sjelden bedre av det. se heller webshopguiden (ikke helt riktig den heller, men. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 De har PLIKT til å behandle din reklamasjon, hvis de nekter kan du som kunde være vanskelig og sende et hevingskrav . Men selvfølgelig, er både enklere og raskere for deg som kunde å behandle din retur selv direkte mot leverandør. Men som sagt, du har krav på at de behandler din reklamasjon - kostnadsfritt for deg som kunde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå