Conan007 Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hvordan klarer jeg og bli admin i cs??hvilken og hvordan fler laster jeg ned? er det noen som kan hjelpe meg??steg for steg helst. [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-26 12:52 ] Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 13:50, skrev Conan007:Hvordan klarer jeg og bli admin i cs??hvilken og hvordan fler laster jeg ned? er det noen som kan hjelpe meg??steg for steg helst. Du er litt uklar, men jeg skal prøve å være så klar som mulig. Den letteste løsningen er "adminmod" , hent ned dette hos http://www.adminmod.org . Hvordan du installerer og sånt får du heller lese på deres sider eller i readme filen i selve programmet. Der finnes clanmod -> vet ikke helt hvor du finner den , men husk: Google is your friend. Tror kanskje den ligger på http://www.unitedadmins.com , men er ikke sikker (gidder ikke søke) :razz: Der er sikkert andre løsninger oxo, men det gidder jeg ikke ta for meg her. GL HF :smile: ** GL = Good luck ** ** HF = Have fun ** Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 13:50, skrev Conan007:Hvordan klarer jeg og bli admin i cs??hvilken og hvordan fler laster jeg ned? er det noen som kan hjelpe meg??steg for steg helst. rcon er greiest å bruke til å administrere cs-servere, da slipper du å bruke noen tilleggsprogrammer. Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Tror rcon burde gjøre jobben ja. For å lære mer kan du jo lese litt på server.counter-strike.net [ Denne Melding var redigert av: bushdevil på 2002-10-25 16:29 ] Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Tror først man må gjøre rede for et par ting, først of åll, man må ha en cs-server for å være admin, noe jeg tror conan ikke skjønte... Det var vel alt ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå