Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

3Com Router Klikker...

Anbefalte innlegg

Har en 3Com 3CRWER200-75

Men det er et problem med den! Den disconnecter med ADSL modemet mitt hele tiden... på status/logs så står det bare disconnected.

Den får ikke noe ny IP adresse heller... Modemet er oppe å går.

Koblet til en Dlink DI-624 og den fungerer som bare det.

Enten så er det firmwaren eller så må det være noe galt meg den! Kjører firmware fra 22. mars 2006, noen som vet hvor jeg finner en ny firmware hvis det finnes!? Finner ikke noe på 3com sine sider...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke lett å finne noe info på denne akkurat.

Kun 900 treff på google:

http://www.google.no/search?hl=no&q=3CRWER200-75-ME&meta=

vs

Linksys WRT54G (3,6 mill treff)

http://www.google.no/search?hl=no&q=wrt54g&meta=

Du skulle nok ha kjøpt deg en mer "kjent" ruter som kanskje flere har kunnskap om.. Men 3com pleier jo å være veldig bra.

I hvertfall på rutere uten trådløst...

Lenke til kommentar

Har kun hatt 3com routere (bortsett fra en Dlink DI-642 som jeg heiv ut av vindue) Har ikke vært plaget med dem, har selv en 3Com 3CRWER200-75 og har en Thomson 546i modemrouter som står i bridgemode og dette fungerer helt topp, men husk du må *ikke* bruke kryssakabel mellom modem og 3CRWER200-75 eller 3CRWER100-75 det fungerer rett å slett ikke, sjekk at det er en ukryssa

kabel mellom modem og routeren.

Lenke til kommentar
hehe, har vært borti en 3com router.. Der kunne man ikke engang forwarde porter... Så jeg kommer aldri til å kjøpe 3com.

6748151[/snapback]

Tviler jeg på, hvor lenge siden er dette da?

6748762[/snapback]

Det var en 3com officeconnect. 54mbit, husker ikke helt modell og slikt, men jeg kan sjekke.

Lenke til kommentar

Vist det var en 3CRWE554G72T så var det ingen problem og forwarde porter, kunne stort sett få det slik jeg ville, hadde denne routeren i over 2år uten noen problem eneste grunnen til at jeg bytta den ut var fordi jeg ville ha QoS og støtte for SuperG.

Endret av zandro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...