-Redhead- Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Når jeg var ute så fant jeg en liten krabat jeg ville ta bilde av. Var ikke enkelt å få det helt klart, for den satt jo aldri stille. Endret 26. august 2006 av looOool Lenke til kommentar
Spirax Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Stilig bilde, som du sier ikke lett å få tatt bilde av noe som ikke sitter sitlle, bra jobb at du fikk tatt bilde av den med makro da. Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Supert dyr. Vakker bilde! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Fint bilde, liker amfibier veldig godt. Men det der er ikke en frosk, det er en type padde EDIT: Ser du forandre topicen Men som sagt så er det ett veldig fint bilde. Endret 26. august 2006 av Lakus Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Er nok en padde du har foreviget her.. Skal ikke rope ut at det var vakkert men, godt fanget var det.. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Men siden det ble klart at det er en padde, så forandra jeg overskrifta Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Synd at fokus har kommet på ryggen, og ikke f.eks øyet. Men ja, bra tatt. Det er ikke lett å få riktig fokus på små dyr (hadde selv en trist opplevelse med en gresshoppe her om dagen :!: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå